duminică, 20 martie 2011

OVERSIZED - Curbe

Întotdeauna am avut o slăbiciune pentru accesoriile supradimensionate. Îmi plac brăţările mari care parcă scot în evidenţă delicateţea unei încheieturi, inelele cu pietre mari (dacă sunt mici, atunci să fie multe!), pandantivele generoase, atârnate pe un fir subţire de piele. Şi mi se par grozave încuietorile supradimensionate ale unor bijuterii cu dimensiuni normale. OVERSIZED am botezat o serie pe care o voi construi si din care am deja doua elemente. Primul este un pandantiv realizat din sârmă argintată, pe care am înfăşurat chipsuri de malachit si hematit. Se leagă în jurul gâtului cu un şnur de piele, cu care pandantivul poate fi prins în orice poziţie, în funcţie de dorinţa celei care îl poartă.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu